Billedkunst

Sted: Utzon Center
Undervisere: Kris og Niels Peter
Tidspunkt: Torsdage kl. 15.30 - 17.45

Hvordan laver du godt design? Og hvordan bruger du teknologi i processen? Det er de ting, vi undersøger til Design og Teknologi.

Hvis du elsker at være kreativ og bruge din fantasi, så skal du gå til Design og Teknologi på Utzon Center. Her lærer du at tænke og arbejde som en arkitekt eller designer.

Vi skal designe møbler, spil, virtuelle verdener, huse og installationer. Og alt muligt andet. Lige hvad du har lyst til.

Du kommer til at bruge alle arbejdsredskaber fra blyanter og papir og til computere, programmering og professionelle laserskærere og 3D-printere.

Vi går ud i byen for at finde inspiration og tegne skitser. Og vi laver ideudvikling med for eksempel moodboards eller brainstorming.

Vi tester og afprøver alle vores ideer, og så går vi i gang med at lave dem i virkeligheden med 3D-print, VR eller med micro:bit, laser cutting eller andre af de fede teknologier og arbejdsredskaber, som du kommer til at bruge og lære mere om på forløbet.