Privatlivspolitik

Disse slettes, når du forlader siden.

Fotos og video

Aalborg Kulturskole anvender fotos, lyd- og billedoptagelser af skolens elever i kulturskolens informationsmateriale, på kulturskolens hjemmeside og på sociale medier. En gang imellem endvidere i PR-øjemed for kulturskolens undervisning.

Vi følger de gældende regler fra Datatilsynet. Forældre, der ikke ønsker fotos mv. af deres børn benyttet disse steder, kan skriftligt give Aalborg Kulturskole besked. Det er også en god ide selv at informere barnets kulturskolelærer direkte.

Fotos bliver primært bragt på vores forskellige digitale platforme og enkelte på tryksager, som fx flyers vedr. tilmelding til Aalborg Kulturskole.

Støder du på et billede af dine børn eller dig selv som du ikke ønsker vist på vores hjemmeside eller digitale medier, fjerner vi det straks efter henvendelse til kontoret.

Du kan læse mere om vores politik på området på Skoleforvaltningens hjemmeside her:
Regler for brug af billeder | nogetathavedeti