Elever og forældre log in

Aktive elever (og elever der står på venteliste) og deres forældre kan altid logge ind i Aalborg Kulturskoles administrationsprogram SpeedAdmin her. Her kan man se læreroplysninger, skematider m.v.

Log in i SpeedAdmin her

Det er vigtig, at alle kontaktoplysninger på elev og betaler altid er opdateret, da information fra kulturskolen og lærere primært sker på e-mail og SMS via SpeedAdmin.

Sådan logger du ind i SpeedAdmin:

1) Du skal gå ind på www.speedadmin.dk i din browser (eller klik på linket her: SpeedAdmin).

2) Vælg Aalborg Kulturskole nederst under 'Å' ('Aa').

3) Gå ned til 'Eller', hvor der står 'Brugernavn' og 'Kodeord'.

4) I 'Brugernavn' taster du de seks første cifre i ELEVENS cpr-nr. (fødselsdato xxxxxx).

5) Tast dit kodeord.

Får du en fejl, skal du klikke på 'Glemt kodeord' nederst, hvorefter du skriver den mailadresse, som du oplyste da du meldte dit barn ind i Kulturskolen. Vær opmærksom på, at du skal være oprettet som værge med en mailadresse før det virker.

Opret herefter et kodeord, som du kan huske.

Har du problemer med login til SpeedAdmin, kan du henvende dig på kulturskolen@aalborg.dk

Mange af funktionerne i SpeedAdmin kan enkelt håndteres i deres app. Den kan downloades her:

Sæsonkalender

Standardferieplan for elever 2023-2024 (pdf)

Grøn er ferie for kulturskoleelever.
Gul er aktivitetsuge uge almindelig kulturskoleundervisning.
(Aktivitetsugen i uge 41 er en ekstra uge oven i sæsonen).