Se program nederst

Hvad sker i Aktivitetsugen?

Velkommen til Aalborg Kulturskoles Aktivitetsuge 2023!

Hos Aalborg Kulturskole er vores tilbud mere end blot den sædvanlige undervisning i skemaet. Vores dedikerede lærere har igen i år sammensat et spændende program, der finder sted i ugen inden efterårsferien både på skolerne og i det pulserende Nordkraft.

I Aktivitetsugen afløses den sædvanlige undervisning af en bred vifte af spændende aktiviteter, der er skræddersyet til elever inden for deres specifikke fagområde i Kulturskolen. Nogle af arrangementerne er endda åbne for elever, der ikke normalt deltager i det pågældende fag. I programmet vil det tydeligt fremgå, om arrangementet er åbent for alle.

Aktivitetsdagene strækker sig fra lørdag i uge 40 til lørdag i uge 41 og vil omfatte en række begivenheder både på Nordkraft og på skolerne. Vær opmærksom på, at nogle af skolearrangementerne ikke er angivet i programmet. Her vil elevernes Kulturskolelærere personligt invitere de relevante elever til disse begivenheder.

Vi opfordrer jer til at udforske programmet og lade jer inspirere af den mangfoldighed af aktiviteter, som Aalborg Kulturskole har at tilbyde. Vi er overbeviste om, at I vil finde noget, der vækker jeres interesse og nysgerrighed.

Vi ser frem til at tilbringe denne spændende uge sammen med jer og håber, at I vil nyde de berigende oplevelser, Aktivitetsugen har i vente.

God fornøjelse!