SpeedAdmin

Sådan logger du på:

1) Du skal gå ind på www.speedadmin.dk i din browser (eller klik på linket her: SpeedAdmin).

2) Vælg Aalborg Kulturskole nederst under 'Å'.

3) Gå ned til 'Eller', hvor der står 'Brugernavn' og 'Kodeord'.

4) I 'Brugernavn' taster du de seks første cifre i ELEVENS cpr-nr. (fødselsdato xxxxxx).

5) Tast dit kodeord.

Får du en fejl, skal du klikke på 'Glemt kodeord' nederst, hvorefter du skriver den mailadresse, som du oplyste da du meldte dit barn ind i Kulturskolen. Vær opmærksom på, at du skal være oprettet som værge med en mailadresse før det virker.

Opret herefter et kodeord, som du kan huske.

Har du problemer med login til SpeedAdmin, kan du henvende dig på kulturskolen@aalborg.dk

AULA

Har du problemer med login til SpeedAdmin, kan du henvende dig til vores sekretærer.

Når du downloader app'en til smartphone og tablet, skal du sikre dig, at det er medarbejder-appen. På computer skal du blot logge dig på som 'medarbejder'.

Sæsonoversigt 2021-2022

Her kan du få et overblik over arbejdsåret, undervisningsuger, lærermøder og ferie mv.

Mødekalender

Alle møder oprettes og redigeres i SpeedAdmin.
Se kalenderen herunder.

LOGIN for admin