UVT Filter

Violin og leg med Mor eller Far

Violin og leg - med mor eller far
Et nyt tilbud ved Aalborg Kulturskole, der henvender sig til dig, der hjemmepasser dit børnehavebarn (3-5 år) og ønsker at gribe den enestående mulighed, musikken giver for et legende og meningsfyldt samvær mellem dig og dit barn.

Hvor: Nordkraft niveau 7, lokale 11A, Teglgårds Pl. 1, 9000 Aalborg.
Tidspunkt: tirsdage kl. 9:45-10:30

Dit barn lærer at spille violin via enkle lege og øvelser, der tilpasses barnets alder. Undervisningsmiljøet er trygt og tilgangen er anerkendende, så mødet med musikken bliver en positiv oplevelse.
Udover violin inkluderer undervisningen Legende Musikteori, hvor i møder forskellige spil og lege, der introducerer musikkens stamtoner, rytmer og den begyndende nodelære.

Det kræver ingen særlige forudsætninger at tage del i "Violin og leg - med mor eller far" - det vigtigste er nærheden og samværet.

Violinen lejes gennem Aalborg Kulturskole, så violinstørrelsen matcher barnets højde.