UVT Filter

Rytmisk sammenspil

Aalborg Kulturskole anbefaler alle instrumental- og sangelever at deltage i en eller anden form for sammenspil eller kor sideløbende med instrumentalundervisningen eller sangundervisningen. Det er så at sige her man bruger det man har lært til noget.
Som medlem af et band eller kor får du muligheden for at udvikle dig musikalsk i samspil med andre. Du kan møde nye kammerater og få musikalske venner.

Repertoiret er typisk rock, jazz, pop og lignende.

Det kan være en fordel, at du også får eller har fået instrumental / sangundervisning.

Vi samler hold efter niveau og instrumenter.
Rytmisk Sammenspil tilbydes på alle undervisningssteder, hvis der kan samles et hold med en fornuftig besætning på mindst 6 deltagere.

Holdundervisning: 45 minutter i 36 uger.
Der kan forekommer periodevise omprioriteringer af tiden, f.eks. frem mod koncerter.