Lærere

Gunnva Kjærgaard

ERFARING
Sanglærer, Aalborg Talentakademi — 2021-d.d.
Ansat sanglærer på MGK. Undervisning og foreberedelse for elever i højt niveau, der  eventuelt overvejer en musikkarriere eller at søge ind på musikkonservatoriet.

Underviser, Aalborg Kulturskole, Aalborg — 2021-d.d.
Solosang i alle aldrer og niveauer. Herunder Talentklasse, talent+ og musikalsk leg og læring, som er et nyligt opstartet program for børnehaver i Aalborg Kommune.

Musiklærer, Herningvej Skole, Aalborg — 2019-2023
Primært ansat som musiklærer i indskoling og mellemtrin med enkelte timer i DSA hos indskolingen. Her indgik forberedelse af musik til fællessamling, skolens årlige musical og børnekor også.

Sanglærer, Aalborg Kreative skole, Aalborg — 2018-2021

Korleder, Den Rytmiske, Aalborg — 2017-2021
Primært ansat som korleder, hvor jeg har vikarieret for både nybegynderkor og øvet showkor. Derudover ansat som underviser i stemmeteknik i ’20/’21.

UDDANNELSE
Det Jyske Musikkonservatorium Aalborg — CAND.MUSICAE 2021

Udveksling — Januar - Maj 2018
Et semester på frivillig udveksling i Riga, Letland, som supplement til min bacheloruddannelse.

Underviser i:

• MGK: Bifagssang, RYTMISK