Lyd og kreativitet 2.- 3. klasse

Lyd og kreativitet

2.+ 3. klasse

Er du nysgerrig? Har du lyst til at lege med lyd, mobiltelefoner, IPads og laptop? Så er faget lyd & kreativitet noget for dig! Du behøver ikke spille et instrument for at være med.

Dit barn får en selvstændig og kreativ tilgang til både lyd og musik. Vi opdager lyde på ny, opdager verden omkring os og åbner ørerne for den lyd der findes overalt. Vi skaber lyd og musik i grupper, i fællesskab og samarbejder med de øvrige fag på Kulturskolen som f.eks. animation (film + stop motion), billedkunst og ballet. Vi laver små udstillinger og koncerter til bl.a. Kulturskolens fælles arrangementer, projektuger og Kulturskolefestivalen.

Undervisning er bygget op af forløb/moduler, og sværhedsgraden er tilpasset eleverne på holdet.

Vi underviser på de skoler, hvor der er tilmeldinger nok til at lave hold.