Babymusik (3-12 mdr.)

Babymusik er for dig, som er på barsel og ønsker at stimulere dit barns udvikling gennem musik, bevægelse og leg, og blive inspireret til, hvordan I kan lege videre med musikken derhjemme.

Musik påvirker dit barn på en positiv måde og kan være med til at udvikle barnets motoriske og sproglige færdigheder, og det at synge og lave musik sammen med sit lille barn er en livsbekræftende og hyggelig måde at være sammen på.
 Der kræves ingen musikalske forudsætninger for at kunne deltage, og du kan med fordel gentage sangene og legene derhjemme f.eks. på puslebordet eller i forbindelse med putningen.

Undervisningen foregår i Nordkraft, formiddag kl. 10.15 - 11.00 og henvender sig til børn i alderen 3 - 12 måneder.
Holdet mødes 12 gange.

Efterår 2024: Uge 35 - 48 (Ingen uv. i uge 41 & 42)
Forår 2025: Uge 3 - 15 (Ingen uv. i uge 8 )

Vælg ønsket hold / undervisningssted og tryk tilmeld