Band Raketten - Klarup og Gug Skoler

Klarup og Gug skole.

Her er et tilbud til børn, der har lyst til at komme i gang med at spille et instrument, og samtidig har lyst til at være i et fællesskab omkring musikken.
Lærerne fordeler eleverne på bas, trommer, guitar og klaver og man spiller det samme instrument hele sæsonen, så der er mulighed for at blive rigtig dygtig. Det er en forudsætning for sammenspillet, at eleverne er fordelt ligeligt på instrumenterne, og vi kan derfor ikke love eleverne et bestemt instrument.

Eleverne får undervisning 45 min/uge og både instrumentalundervisning og sammenspil indgår
 Aktiviteter og lege der udvikler børnenes musikalske færdigheder som fx puls, rytme, form, dynamik mm. kan også indgå i undervisningen.

45 min/uge
Holdstørrelse 9-12 elever
Takst: Som "Sang, spil og bevægelse"
Instrumenter kan lejes gennem Kulturskolen. Dog ikke keyboard/klaver og trommer.

Vælg ønsket hold / undervisningssted og tryk tilmeld

Tilmeld